Best Friends Tag!

Heey lieve lezers,
In dit artikel willen we jullie meer over ons en onze vriendschap te weten laten komen! Veel lees plezier!

1. Hoe en wanneer hebben jullie elkaar ontmoet.

J+D: toen we na de vakantie samen in de 3e klas kwamen begonnen we vrijwel meteen te praten en was er gelijk een klik. Later zijn we veel dingen samen gaan doen.

2. Wat is jullie favoriete herinnering samen.

D: afgelopen winter hebben we samen echt een enorme sneeuwpop gebouwd en heel veel lol gehad!
J: Afgelopen zomer zijn we samen naar Amsterdam geweest met de trein en daar hele leuke winkels bezocht en gewoon een top dag gehad!

3. Omschrijf elkaar in 3 woorden

D: J is gek, lief, dromerig
J: D is grappig, mooi, fantastisch

4. Favoriete makeup merk?

D: mijn favo merk is Catrice.
J: ik heb geen favoriet merk…

5. Wat irriteerd je aan de ander?

D: J kan geen keuzes maken.
J: D’s twerksessies , hahaha.

6. Favoriete inside joke?

J+D: de stofzuiger van de teletubbies, genaamd Noo-Noo, laat ons erg lachen. Ook het gezegde : ‘ ik heb een ei gelegd’ heeft bij ons een grotere grappigere betekenis.

7. Wie doet er langer om zich s’ochtends klaar te maken.

D: ik doe er zo ongeveer een uurtje over.
J: ik doe er zo ongeveer een kwartiertje over.

8. Wat is jullie favoriet seizoen?

D: Lente, alles begint weer te leven en het ziet er buiten zo gezellig uit. In de lente kan je vaak gewoon in lange mouwen zonder jas naar buiten terwijl het niet te koud of te warm is.
J: Winter, er ligt sneeuw en dat vind ik gezellig! Kerst valt ook in de winter en dat is de leukste tijd van het jaar!! Ook kun je in de winter sweaters en dikke vesten aan, die zitten zo tof!

9. Hakken of Gympen?

D: gympen vind ik comfortabel en staan onder sommige jurkjes heel schattig! Verder zijn ze zo makkelijk te combineren! Maar onder wat meer feestelijke kleding draag ik toch het liefste hakken.
J: gympen, ze zitten lekker en ik hou meer van simpele outfits waar gympen goed onder passen.

10. Heb je huisdieren?

D: Ja, ik heb een heel lief en mooi zwart konijntje.
J: Ja, ik heb een lief konijntje met verschillende kleuren in zijn vacht.

11. Wat zou je redden buiten mensen en dieren om als je huis in vuur komt te staan en je kan nog maar snel een paar dingentjes pakken?

D: ik zou mijn telefoon, USB, en knuffeltje mee nemen.
J: ik zou mijn telefoon en mijn knuffeltje mee nemen.

12. Hebben jullie iets het zelfde?

J+D: We hebben het zelfde keyboard 🙂

Dit was onze Best Friends tag, je kunt zien wat we gemeen hebben en wat niet.. Bedankt voor het lezen en tot in het volgende artikel! xx J+D

Plaats een reactie